Followers

Wednesday, July 20, 2011

kenapa jadi macam ini

MyEm0.Com

kenapa....kenapa...kenapa...kenapa
nape lah malang sgt nasib ku ini
ari ni aku dapat surat result exam yg aku g ari tu
tgok da kau aku da punya la bengang
ada kan aku post kat entry pasai exam tu
kalo korang baca korang tau la exam apa
begitu mengecewakan aku betoi la
MyEm0.Com
Jawapanye KANDAS

Ya Allah nape nasib aku cm ne
sedihye..agakye stress kot nak jawab exam tu
sb time tu kan da sesat mencari mana KPT
pas tu jwb sorang2 lak tu
da exam kat JPA 1 paper x lulus2 ag
nanti nak g Putrajaya 1 hal ag
adoi
aku harap bulan Oktober ni aku akan lulus
Ya Allah kau permudahkan la segala urusan aku
AMIN
x mau sedih2 ag nanti g ag aku akan wat yg terbaik
MyEm0.Com

4 comments:

  1. awk,,,kite kandas...erm mcm x percaya jerk..padahal jawab abih tu...huhuhu

    ReplyDelete
  2. belum rezki la tu fara.... ^___^ mungkin bukan rezki awak lg tu. jgn putus asa, k? usaha lagi.

    ReplyDelete