Followers

Thursday, January 20, 2011

♥kami bercinta berdating♥





 salam semua

hari mlm rabu 19.01.2011 sy dan en suami g berdating 
di Taman Kluang..hehehe
teringat zaman bujang dulu..huhuhu
kalo kami jumpa x sah kalo x dating kat taman..
tapi kat Pahang la 
kat TAMAN KENANGAN Temerloh

Tapi bila dah kawen dah dok bersama
kami berdating pulak di Taman Kluang..
besssttttt sangat..
suasana malam yg sgt cantik
bintang yag byk berkelipan.
pas tu ramai budak-budak 
main kat situ..

kami x kisah dating di tempat yg gelap
sb kami dah kawen hehehe
tapi kalo dulu takot nak dating bila waktu mlm
biasa ar pak JAIP selalu ronda2 kan
bahaya..
padahal kami dok saja sambil berbual..
erm biasa lah org nmpk len kan...

ckp kat en suami bila ada anak ni 
kita bawa anak kita main kat sini kan syg
kite memerhati je die dri jauh
dan kite lak berdating 
huhuhu
tgok pic sy cam dah gemok jer
oh tidakkk
tp maybe pakai tudung gitu tu ppi nmpk tembam kot
huhu nak tenagkan hati sdri


+

+

+

+

+

+

+

 tgok cam dah gemok sy..x sukeeee


budak2 men kat taman..gambar x bape jelas biasa r hp x mahal


ni kat atas jambatan gantung..mujo x gayat


debab ye sy....

kalo pakai tudung bawal x lah tembam ppi ni..huhu


3 comments:

  1. semoga kekal bahagia ke akhir hayat...:)

    ReplyDelete
  2. renex:: yeaaahhh semestiye kamu kenai hehhe

    amy::amin...thanx ye

    ReplyDelete