Followers

Friday, September 3, 2010

x mau berpisah

Salam semua
Pejam celik pejam celik dah tinggal 2 hari kita nak raya kan..org len seronok beraya bagiku raya tahun ni x seronok sebab raya tanpa suami disisi...sedihye....sedih yg x dpt digambarkan disini..pagi raya x dapat mengucup tangan en suami dan bermaaf maafan...tapi mujo family ku ada..terubat jugak rindu dihati...
En suami kena pergi operasi 2 bulan di Gelang Patah,JB..nak wat cm ne demi tugas terpaksa lah die gi dan tinggalkan isteri ye sorang2 dirumah..alangkah bahagia kalo aku dikurniakan seoarang anak..dptlah menemani aku di saat aku kesunyian dn jauh dr en suami..tapi kami belum ag dikurniakan zuriat tu..



En suami pergi operasi 04.09.2010 (Sabtu)..kol 8.00pg en suami dah bersiap2 nak gi...aku???huhuhu..aku kejap pergi bilik air,pergi dapur,jap keluar masuk bilik ..en suami dah nak pergi tu..tp aku still kuar masuk..hehehe mata dah merah time tu..."Syg,abg nak g dah nie" aku pun jawab "Erm" pastu wah laju air mata ni mengalir dengan sendu sedan aku...Oh tidak aku x mau en suami pergi..."Syg, dahlah jgn nangis abg gi jap je kan..2 Bulan tu x lme" aku masih menangis teresak2 sambil memeluk en suami..kalo leh aku x mahu lepaskan pelukan itu....aduih...semasa menaip ni air mata ku telah kuar..oh tidak... ok abg nak gi ni..aku cium tgn suami ku,suami cium tgn ku n dahi ku...wah laju ag air mata aku mengalir...."Syg, jaga diri baik2 ye abg nak g dah"....Bye sayang...



erm x mau cite dah ni..banjir opis nanti..malu eh kat kekawan nanti...dah ye fara en suami awak g x lme pejam celik pejam celik balik lah die...nak sedapkan hati huhuhu........

No comments:

Post a Comment