Followers

Saturday, April 3, 2010

berdikari tanpa kamu...

salam semua...
ari nie sy ke bengkel kereta sambil ditemani si budak kecik nie..
ni la first time sorang2 gi bengkel kete..
selalu ye en suami yg atar kereta ke bengkel sorang2..
tp kali ni sy kena berdikari tanpa kamu wahai suami ku..
susahye kalo en suami ni x de kan..

tp semalam gi usha kedai dulu..
tp semua kedai cas ye mahal..
akhirye gi kedai yg last ni..
kire murahla harga ya berbanding kedai lain.

sy ckp la kt tokey kedai tu sy nak datang sok..
die kata ok..
pg2 td sy dah bertolak..hehehe x pagi mana pun..
kol 11.00 pg da pun..ala kedai die dekat jerk kat umah..

sampai2 kat kedai tu tokey tu dah kenal mau tukar
 timing belt ya...sy ckp ye lor..
pas tu die pun drive kete sy ke bengkel ye..



tgok die bawa sampai senget tayar kete sy..


dalam proses nak siapkan memakan masa 1 Jam Lebih

ni la si budak kecik sy heret die ke bengkel untuk menemani sy

tumpu perhatian sungguh die


hehehe ni tuan punya blog..sempat ag bergambar

majalah nie lah peneman ku x lah bosan sangat


lama gile menunggu org da ramai..nie rimas nie..
ramai org lelaki ..org pempuan mana ada yg nak datang bengel kete kan..
alahai segan ye la nasib ada budak kecik nie..

da nak dekat kol 1 tgh baru siap..erm..lamaye..
total ye RM2++.00 jerk.
(",)

1 comment:

  1. hahahaha.....kena la berdikari k....sian awak fara..:-)

    ReplyDelete